вівторок, 30 листопада 2021 р.





 Сьогодні питання інклюзивного навчання є надзвичайно актуальним та важливим. Інклюзивна освіта може бути досягнута, якщо вчителі достатньо усвідомлюють її переваги, мають сформовані думки про освітні здібності та потреби дітей з особливими освітніми потребами, підтримують взаємодію з їх батьками, вдосконалюють свої знання. Створення освітнього середовища, яке відповідало би потребам і можливостям кожної дитини, має бути основним її завданням.

КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №33 ВМР» докладає максимально зусиль для підтримки і розвитку інклюзивного навчання. Залучення спеціалістів цієї справи дає краще зрозуміти та вдосконалити систему заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини. Так в стінах нашого закладу 30 листопада, в рамках тижня «Інклюзивного навчання»,   відбувся «круглий стіл» за участі батьків учнів з ООП, асистентів вчителів та практичним психологом, методистом відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» Людмилою Молошнюк. Зустріч була надзвичайно насичена та продуктивна.

 В атмосфері дружньої співпраці учасникам круглого столу вдалось налагодити взаємозвязок та поділитись окремими проблеми й можливостями їх вирішення. Батьки змогли отримати відповідь на хвилюючі та актуальні для них питання від методиста відділу Людмилі Молошнюк, а саме: питання дистанційного та змішаного навчання, уточнення поняття адаптованої та модифікованої програми, складання іспитів та можливостей подальшого вступу, роль асистента вчителя та асистента дитини та, зокрема, їх обовязки, питання етики спілкування працівниками закладу.  

Завдяки «круглому столу» педагогічний колективта методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» Людмила Молошнюк мали змогу краще зрозуміти особливості кожної дитини, обговорити хвилюючі питання, прийняти пропозиції та побажання, сприяти подальшій співпраці.

 Дана зустріч дала можливість зрозуміти наскільки питання взаємодії учасників навчального процесу дітей з ООП є важливою для вдосконалення стратегії інклюзивного навчання в навчальному закладі та бути прикладом для інших.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Від теорії до практики

 15 лютого асистенти вчителів Кльоцко Богдана Миколаївна та Зіньківський Леонід Леонідович разом із заступником директора з навчально-виховн...